חקירת מחשב
ומכשיר סלולרי

מה מאפיין את השימוש במחשב ובסלולאר?
מהן ראיות דיגיטליות?
מתי מבצעים האזנות סתר?

כיצד מתבצעת חקירת מחשב?

מהי חקירת מחשב?

המחשב והסלולאר הם אמצעי תקשורת שיכולים לשמש גם לאיסוף מידע, עבודה והעברת מסרים. כתוצאה מכך, גם המחשב וגם הסלולאר חשופים לפריצות ולסיכונים. בפועל, זה אומר שצריך לבצע חקירות מחשב וסלולאר על רקע חשד לדלף מידע או באופן יזום וכחלק מריגול תעשייתי. 

נוסף על כך, חקירות אלו מיועדות לחשוף את קיומן של עבירות מחשב! וזה הזמן הנכון להתעכב על מעטפת השירותים שנוכל לספק לך בתחום זה.

כלים לחקירה יעילה

החדשות הטובות הן שיש כיום כלים שמאפשרים לתאם חקירות מחשב וסלולאר בצורה דיסקרטית לחלוטין. מטרת החקירה היא מטבע הדברים לאסוף פורנזיקה, אך לאחר מכן גם להשתמש בהן על מנת לגבש כתב תביעה או הגנה ומסמך קביל מבחינה משפטית.

 כמו כן, חקירה מקצועית ושימוש בכלים חוקיים עולים בקנה אחד עם העקרונות הפורנזיים (הנוגעים לתחום הזיהוי הפלילי).

מאפיינים של חקירות מחשב וסלולאר

המחשב והסלולאר מאפשרים לבצע שלל פעולות כיוון שהם מחוברים לרשת האינטרנט. מהרגע שבו המכשיר הנייד או הנייח מחובר לאינטרנט, הוא הופך למכשיר חכם שיודע למסור ולקבל מידע. במקביל, החיבור לאינטרנט הוא גם זה שהופך את המחשבים והסלולאר לחשופים לפריצות, גניבת מידע, ריגול תעשייתי ושלל עבירות נוספות.

החקירה שמתאימה לך מתחילה עכשיו

נציגי רשת חקירות ישמחו להעמיד לרשותך צוות מיומן עם ניסיון בשירות ללקוחות פרטיים, מוסדיים וממשלתיים. אנו מבצעים חקירות במסווה בשטח ומציפים מידע שלא בהכרח קיים ברשומות ויש לנו התמחות מובהקת במידענות רשת. מבחינתך, השלב הבא הוא להשאיר פרטים באתר ולתאם מולנו חקירות מחשב וסלולאר לפני שיהיה מאוחר מדי.

לייעוץ ראשוני ללא עלות כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר כעת ונשמח לעמוד לרשותך!

התקשרו עכשיו
השאירו פרטים

מה הקשר בין פורנזיקה וחקירות מחשב?

בדור הנוכחי של פורנזיקה מבצעים ניתוח מורכב של אירועי פשעי מחשב. בדיוק כמו חקירת פריצה פורנזית פיזית, גם במרחב המקוון וסביב מערכות תקשורת ומחשבים ניתן לאסוף ראיות דיגיטליות שקשה לערער עליהן.

 מידת האמינות והביסוס של הראיות היא זו שקובעת את ההבדל בין חקירה פורנזית ורגילה והיא גם מאפיינת את הכלים החדשים של חקירות מחשב וסלולאר.

סיטואציות שבהן כדאי להתחיל חקירה

איסוף ראיות דיגיטליות בחקירות מחשב, תקשורת, אינטרנט וסלולאר מתבצע במגוון סיטואציות. קודם כל, החקירה עצמה חשובה כאשר יש חשש לדלף מידע רגיש ממערכות ביטחוניות או ארגונים ממשלתיים. שנית, את החקירה ניתן לבצע באופן אקטיבי כדי ליזום ריגול תעשייתי או באופן פאסיבי על מנת להתגונן מפניו.

 כמו כן, חקירה שכוללת איתור האזנות סתר בסלולארי שכיחה בחקירות כלכליות ומיושמת בשלל סוגי מעקבים.