איתור סרבני גט

בעלך מסרב לתת לך גט?
אינך מצליחה לאתר אותו?
מחכה כבר שנים לחתימה על הסכם הגירושין?

הבעל לא מוכן לחתום גט

אז איך נוצרה כאן הבעיה?

נשים מסורבות גט הן, מכל הבחינות, נשים שמצבן פשוט בלתי נסבל. הן אינן יכולות להמשיך הלאה בחייהן, לא יכולות – על פי חוק! – להינשא שוב ופשוט לא מצליחות להוציא את הבעל הסרבן מחייהן על אף שהן רוצות בכך. זהו מצב מתסכל, מכעיס, מתיש ומדכא, בו נמצאות אותן נשים מסורבות במשך שנים, לעיתים. בעזרת החוקרים המנוסים של סוכנות רשת חקירות, הן יכולות לשים לזה סוף אחת ולתמיד.

מהי אישה עגונה?

כל אזרחי ישראל היהודים נישאים גם היום על פי ההלכה היהודית, ‘כדת משה וישראל’. מעבר להשלכות שיש לעניין זה על אופי טקס הנישואין וחיי הנישואין עצמם, להלכה ישנה השפעה עצומה גם על הליך הגירושין. שני ההליכים הללו – הנישואין והגירושין – נעשים בהתאם להנחיות בתי הדין הרבניים. 

בהתאם לכך, בני זוג אשר רוצים להתגרש חייבים לחתום על הסכם גירושין, בסיומו יעניק הבעל לאישה גט, שהוא למעשה האישור לכך שהגירושין נכנסים לתוקפם ומוסכמים על שני הצדדים. רק לאחר מתן הגט, בית הדין הרבני יאשר את הגירושין באופן סופי. 

ההלכה קובעת כי אישה אשר לא קיבלה גט מבעלה, נחשבת עדיין לנשואה, גם אם חובותיו של הבעל כלפי אישתו אינם מתקיימים. ומאחר והיא נשואה עדיין, היא לא יכולה להתחתן שוב או לקיים קשר זוגי עם אדם אחר – משום שאז תיחשב נואפת. מצב זה, בו הגבר הוא המכריע בשאלה האם להתגרש או לא להתגרש, מביאה נשים רבות למצב בלתי אפשרי.

איתור של סרבני גט במהירות – בכל רחבי העולם

הסיבות בגללן אדם מחליט להיות סרבן גט הן רבות: מהקושי לקבל את הגירושים עצמם או את התנאים בהם התקבלו, דרך הרצון הנואש להישאר בן זוגה היחיד של אותה אישה ועד לניסיון לנקום בבת הזוג – לא חסרים מניעים בגללם יחליט אדם להיות סרבן גט. 

הבעיה הגדולה במצב כזה, היא לא רק בשכנוע הבעל הסרבן לתום על הגט ולשחרר את אשתו. למעשה, זוהי לרוב המשימה הקלה יותר. הקושי הגדול נובע מכך שבעלים סרבנים ‘יורדים למחתרת’ במקרים כאלו, נעלמים והופכים את איתורם לקשה ביותר. עבור האדם הפשוט – ובמיוחד עבור אישה עגונה אשר חייבת להמשיך לנהל את חייה כרגיל, זוהי משימה שהופכת לבלתי אפשרית. אבל, זה לא אומר שצריך לוותר. 

נשים רבות מנסות במשך תקופה לאתר את הבעל הסרבן ולשכנע אותו לחתום על הגט, אך לאחר שהן מגלות שמדור בהליך מייגע וקשה מנשוא, הן פשוט מוותרות וממשיכות בחייהן כמסורבות גט. זו החלטה שגויה. בעזרת צוות החוקרים המיומן של סוכנות רשת חקירות, איתור סרבני גט הופך לאפשרי. אנשינו מחזיקים בכישורי איתור גבוהים ביותר, אשר מאפשרים לחשוף את מקום מסתורו של כל אדם, בכל מקום בעולם.

תנו למקצוענים לעשות את העבודה

אבל, זה לא אומר שצריך לוותר. נשים רבות מנסות במשך תקופה לאתר את הבעל הסרבן ולשכנע אותו לחתום על הגט, אך לאחר שהן מגלות שמדור בהליך מייגע וקשה מנשוא, הן פשוט מוותרות וממשיכות בחייהן כמסורבות גט. זו החלטה שגויה. בעזרת צוות החוקרים המיומן של סוכנות רשת חקירות, איתור סרבני גט הופך לאפשרי. 

אנשינו מחזיקים בכישורי איתור גבוהים ביותר, אשר מאפשרים לחשוף את מקום מסתורו של כל אדם, בכל מקום בעולם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר כעת ונשמח לעמוד לרשותך!

התקשרו עכשיו
השאירו פרטים

זה לא הזמן לוותר – פני אלינו בהקדם!

גם אם את מרגישה שהמצב אבוד ואין עוד מה לעשות, אל תוותרי. אין שום סיבה שתישארי במצב הקשה בו את נמצאת אפילו עוד יום אחד. חקירה איכותית ומאומצת שתתחקה אחר עקבותיו של הבעל הסרבן, תביא בסופו של דבר לאיתורו ובמצב כזה, החתימה על הסכם הגירושין תתבצע במהירות.

גם את מסורבת גט?

אנשי רשת חקירות מסוגלים לאתר כל אדם, אם בישראל או בחו”ל, הודות לניסיון הרב שרכשו והציוד המתוחכם שעומד לרשותם. זוהי משימה בעלת חשיבות עליונה בעיני אנשי הסוכנות, וזוהי ההזדמנות שלך לפתוח דף חדש בחייך, ללא תלות באיש.